На офіційному сайті Бучацької міської ради оприлюднено проєкт рішення “Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій” 

Якщо депутати міської ради підтримають вказаний проєкт? тоді громадяни зможуть звертатися з Петиціями до Бучацької міської ради з урахуванням її компетенції, визначеної Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, іншими нормативноправовими актами України.

Нагадаємо, що ініціаторами прийняття такого рішення виступає Депутатська група «Довіра»  яка подала відповідне звернення в міську раду

🔵 Ст. 40 Конституції України гарантує можливість кожній людині безпосередньо звертатися, направляти індивідуальні та колективні письмові звернення до державних органів, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб.
🔵 Електронна петиція — це особлива форма колективного звернення до органу місцевого самоврядування, яке обов’язкове до розгляду за умови набрання необхідної кількості голосів. Відповідно до Закону України про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції до визначення у статуті територіальної громади” , лише 100 голосів є необхідними, щоби думка громади була почутою і взятою до уваги.
🔵 Ми живемо у XXI сторіччі, у вік цифрових технологій, коли саме звернення повинно бути у максимально зручній та швидкій формі. Тим паче, закон зобов‘язує органи місцевого самоврядування забезпечити такою можливістю свою громаду, шляхом розміщення на офіційному сайті ради кабінету електронних звернень.
🔵 Депутатська група «Довіра» ініціює та стимулює процес створення такої форми звернення для покращення комунікації та швидшого розвитку нашої ОТГ!
Немає опису світлини.